KEWO

Kompleksowa Ewidencja Odpadów

FAQ – pytania

1. Czy to prawda, że program KEWO jest za darmo?
Tak, wersja podstawowa jest całkowicie za darmo. Wystarczy zarejestrować się na stronie i po aktywacji konta można rozpocząć pracę z KEWO.

2. Czym różni się wersja podstawowa od wersji rozszerzonej?
Wersja rozszerzona posiada pełną funkcjonalność wersji podstawowej i dodatkowo „Moduł KEWO: Zestawienia roczne” oraz możliwość zarządzania użytkownikami.

3. Jak zamówić subskrypcję wersji rozszerzonej?
Aby zamówić subskrypcję wersji rozszerzonej należy zarejestrować się w systemie, a następnie wypełnić prawidłowo formularz (uzupełnić dane firmy). Formularz znajduje się tutaj.

4. Co to znaczy, że program jest dostępny jako serwis?
Dzięki temu, że program KEWO jest dostępny jako serwis, każdy użytkownik może z niego korzystać z dowolnego miejsca oraz komputera (program nie jest instalowany na żadnym komputerze).

5. Co jest niezbędne, aby móc korzystać z programu?
Aby móc korzystać z programu należy posiadać komputer, aktywne połączenie z internetem oraz przeglądarkę internetową Internet Explorer z zainstalowaną wtyczką Silverlight. Więcej na stronie: Instalacja Silverlight.

6. Czy dostępna jest instrukcja obsługi programu?
Tak. Znajduje się na stronie: Instrukcja obsługi programu KEWO

7. Czy jest możliwa pomoc merytoryczna dotycząca ewidencji odpadów?
Tak. Wszelkie pytania można kierować na e-maila lub telefonicznie. Specjalista ds. ochrony środowiska odpowie rzetelnie na Państwa pytania. Dane kontaktowe znajdują się na stronie „Kontakt

8. Jak rozpocząć pracę z programem KEWO?
Po rejestracji wystarczy się zalogować na stronie programu KEWO. Po zalogowaniu się dostępne są wszystkie funkcjonalności programu.

9. Jakie dokumenty mogę wydrukować przy pomocy programu?
Dzięki kompleksowej ewidencji odpadów można wydrukować takie dokumenty jak:

  • karta przekazania odpadu
  • formularz przyjęcia odpadów metali
  • karta ewidencji odpadu
  • zbiorcze zestawienie odpadów

10. Czy formularze zawarte w programie są zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami?
Producent dołoży wszelkich starań, aby funkcjonalność programu była sprawnie i szybko dostosowywana do obowiązujących przepisów.

11. Jak wygląda aktualizacja programu?
Aktualizacje programu są wykonywane przez producenta, więc klient nie musi o nic się martwić.

12. Jak wydrukować KPO?
Aby wydrukować kartę przekazania odpadu należy utworzyć kartę ewidencji odpadu w module ‘Kewo’. KPO można wydrukować w skutek następujących czynności: ‘Przekazanie’, ‘Zbieranie’, ‘Odbieranie odpadów komunalnych’.

13. Jak stworzyć zbiorcze zestawienie odpadów?
Gdy zakończyliśmy ewidencję odpadów za dany okres wystarczy skorzystać z modułu ‘Kewo’ -> ‘Zestawienia roczne’, dodać nowe zestawienie podając jego nazwę. Wszelka ewidencja prowadzona do momentu stworzenia nowego zbiorczego zestawienia rocznego zostanie w nim uwzględniona. Więcej szczegółów w instrukcji obsługi programu KEWO.